Friday, August 28, 2009

三角-ing

不明
冷冰冰
形单只影
同名不同命
一切都是冥冥
看似有情却无情
也许我真的太年轻
自以为有付出就会赢
孰知战利品却是难为情
伪装逃避已成为我的宿命
自作聪明缺乏自信没有个性
这三弊更是漫漫人生的座右铭
只好盼望上帝赐予我许愿的流星
划破落寞的夜空让我心情逐渐放晴
偏偏梦醒后眼前尽是孤独伤悲的风景
晚晚伴我入眠就只剩小春哥的没那种命

4 comments:

  1. Not bad ah~ I know sure is you write is yourself de, because I recognise some of your sentences.

    ReplyDelete
  2. sure i write myself la...
    not profesionaal at all^^

    ReplyDelete
  3. all end wf -ing...geng wor can create such sentences...
    ai ya..nt like u wor...
    so emo...hahah...
    cheers la~ ^_^

    ReplyDelete
  4. thanks^^
    nt say emo la...
    cz blog is used express 1 ma...
    --

    ReplyDelete